مسيج سركارى سرى 18
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

خدایا گشته ام از زندگی سیر / که نرخ کادوی زن شد نفس گیر!

چرا در روز زن پول و زر و سیم / ولی روز پدر جوراب و عرق گیر؟!

 

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی، بار دوم فکر کردم دیوانه ای، بار سوم فکر کردم دوستم داری، اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای

 www.kingsms.loxblog.com

مرد عاشق تا وقتی که ازدواج نکرده ناتمام است، وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است

 

گفت : مردی به همسرش روزی!!! من بمیرم چگونه خواهی زیست؟ / گفت : از چند و چون آن بگذر تو بمیری برای من کافیست

 

نصیحت یکی به پسرش : هیچ وقت زن نگیر و به پسرت هم بگو زن نگیره!!!!!!!

 

اولین جلسه ی کلاس بود، استاد اسامی بچه ها را یکی یکی میخواند، رسید به اسم " بارانه " . شخص مورد نظر را پیدا کردو پرسید: واسه چی بارانه؟ دختر جواب داد : واسه اینکه روز تولدم بارون میومده! برادر اهل دلی از ته کلاس گفت : خوبه اون روز آفتابی نبوده!!!

 www.kingsms.loxblog.com

جون خودت یکبار گردنتو ت بده ............. دلم واسه صدای زنگولت تنگ شده عزیزم!

 

دستت رو بزار رو سرت! چیزی حس نمیکنی؟ تعجب نکن، بعضی از بزها شاخ ندارند

 

با گوشیت چیکار کردی؟ آخه هر چی زنگ میزنم میگه : مشترک مورد نظر لوسه به تو نمیده بوسه

 

ما را نکشان به سوی لبهای خودت / برگرد برو بخواب در جای خودت / میخوایی اگر ببوسمت حرفی نیست / اما همه ی عواقبش پای خودت

 www.kingsms.loxblog.com

از یکی میپرسن ساعت چنده؟ طرف هم که ساعت بلد نبوده میگه : بدو بدو دیرت شد!!

 

سلام ... بیداری؟ .... ببین دانشمندان دارن تحیقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه! یه لطفی کن زنگ بزن سنتو بهشون بگو

 

به یکی میگن چرا خودکشی کردی؟ میگه حوصله ی نفس کشیدن نداشتم

 

 

www.kingsms.loxblog.com





:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 6 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: